Ode aan de vroeg-pionier

Ode aan de vroeg-pionier

In 2011 belandde ik bij het Noord Nederlands Toneel op het kunstenaarspad en ontwikkelde ik me stapje voor stapje tot social practice artist. Drie jaar terug besloot ik vol voor een leven als kunstenaar te gaan, een plek in te nemen in de kunstwereld. Artist coach /...
Ghosting – hallo, is daar iemand?

Ghosting – hallo, is daar iemand?

Vorig jaar nodigde ik een vriendin, die even in between jobs zat,  – gratis – mee te doen met een – betaald – seminar. ‘Vind je vast leuk en er doen veel leuke mensen mee. Wie weet wat er ontstaat.’ ‘Wat lief. Ik deel uiteraard graag in de kosten die je maakt voor...